Accu-Chek® - Live life. The way you want.

TEKSTI SUURUS: Decrease Text Size Increase Text Size

Tere tulemast! Logi sisse | Registreeri

Seda teavet saavad näha ainult registreerunud tarbijad. Kui soovite seda näha, registreeruge.

Lähedal X

Unusta Salasõna

Invalid email address. Please try again.

Please provide the email address for your
account and we will email you password.

Password Sent

An email with your password has been sent to
[email address].

Abivahendid nõustamisel

Esimeste abivahenditena saate kasutada süsivesikute kalkulaatorit (kättesaadav alates veebruari lõpust), kehamassiindeksi (BMI) kalkulaatorit ja diabeediteadmiste testi. Arvatavasti võib neist olla abi patsientide nõustamisel.

Vajuta siia

Tervishoiutöötajad

Accu-Chek pakub eri tervishoiusektorite töötajatele mitmeid esmaklassilisi teenuseid. Klõpsake järgnevale lingile ja leiate informatsiooni andmehaldussüsteemide ja veebipõhiste koolitusteenuste kohta.

Rohkem

Osa

lähedal X

Soovita e-posti teel veebi

Email format janesmith@isp.com not recognized.
Please correct.

Looking to sign-up to receive email? Click here

Tip: to send to multiple recipients, separate email addresses with commas.

Füüsiline koormus

 

Füüsiline koormus stimuleerib insuliini tootmist ja see on üks võimalus, kuidas hoida veresuhkru näitu tasakaalus ja vähendada diabeedi tüsistuste riski. Uuringud näitavad, et füüsiline aktiivsus võib ära hoida või lükata edasi II tüübi diabeedi tekkimist.

Söömine tõstab tavaliselt teie veresuhkru taset, samas kui diabeediravimid ja füüsiline aktiivsus vähendavad seda. Kui olete füüsiliselt aktiivne, kasutavad lihased teie veresuhkrut energiaallikana. Kehas tekkiv insuliin aitab suhkrul rakkudesse pääseda.

Enne kui hakkate tervisespordiga tegelema, konsulteerige arstiga, tasakaalustage toitumist ja olge teadlik sellest, millistes kogustes teie keha insuliini vajab. Kui sööte üks kuni kaks tundi enne sportimist, ei lange teie veresuhkru näit liiga madalale. Võimalik, et vajate lisatoitu, et säilitada kõrgem veresuhkru tase, mida keha vajab energiaks, sel ajal kui te spordite. Kui teie treening kestab pikemat aega, võtke kaasa mõni suupiste.

 

See veebileht sisaldab teavet toodete kohta, mis on mõeldud laiale kasutuskonnale ja võib sisaldada toote üksikasju või teavet, mis ei ole kättesaadavad ega kehti teie riigis. Pidage meeles, et me ei vastuta juurdepääsu eest sellistele andmetele, mis ei pruugi vastata teie riigis kehtivatele juriidilistele protsessidele, määrustele või registreerimis- ja kasutamisnõuetele.